21. februar skrev vi om enkelte Galaxy S22 Ultra-kunder som opplever panel-problemer. Heldigvis ser det ut som Samsung hjelper disse kundene og sender ny mobil. Nå viser det seg at dette trolig ikke er nødvendig.
“Dette er en programvarefeil”
For nå hører vi at problemet ikke er relatert til maskinvaren likevel, noe som er noe rart da det ser ut som det oppstår ved trykk på finger-sensoren i front – dette ifølge hva som skal være et offisielt svar fra Samsung som lyder som følger:
“Vi er klar over et mindre antall Galaxy S22 Ultra-enheter som viser pikselerte linjer på panelet når kunden bruker YouTube eller låser opp enheten med fingeren. Dette problemet kan oppstå i få tilfeller med WQHD-oppløsning og skjermmodus satt til naturlig”, forklarer Samsung-representanten på Reddit.
Videre forklares det at det jobbes med en oppdatering som lanseres snart, og som retter feilen. Samsung oppfordrer berørte kunder til å nytte vivid-fargemodus eller FHD+-oppløsning til oppdateringen er klar. Innlegget er to dager gammelt, så vi regner med at en oppdatering er nær lansering. Vi holder dere oppdatert.
Annonse
S22 Ultra-kunder kan puste lettet ut - ITavisen.no
Read More
No comments:
Post a Comment