Bold. Warm. Full of soul.
A return to instinct.
This is phone (1).
Det skriver Nothing om selskapets kommende smarttelefon på Facebook. Her har Nothing nemlig nettopp presentert designet på den nye mobilen, phone (1), som blir offisielt lansert 12. juli.
Allerede i starten av mai offentliggjort Nothing en betaversjon av mobilens brukergrensesnitt, Nothing OS, som grunnleggeren Carl Pei (som også var med på å starte et annett populært mobilmerke, nemlig OnePlus) lovet skulle være et «sammenhengende operativsystem, hvor hardware var integrert med software gjennom skreddersydde skrifttyper, farger, grafiske elementer og lyder.»
Dermed var det også forventet at selve mobilen ville få et design som ville skilt seg ut blant andre Android-smarttelefoner, og det ser absolutt ut til at det er tilfellet.
Nøyaktig som Nothings første komersielle forbrukerelektronikkprodukt, øreproppene Nothing ear (1), blir phone (1) også gjennomsiktig!
Nothing phone (1) vil som sagt bli offisielt lansert 12. juli. Inntil videre vet vi at blir basert på Android 12 samt en Snapdragon-plattform fra Qualcomm.
Her er Nothing phone (1) – Lyd & Bilde - Lyd & Bilde
Read More

No comments:
Post a Comment