Rechercher dans ce blog

Thursday, October 20, 2022

"Den perfekte laptopen", sier HP om Windows-maskinen med macOS - ITavisen.no

Har HP og Apple endelig inngått samarbeid etter Steve Jobs sitt mislykkede forsøk på partnerskap med Dell for mange tiår siden?

“Perfekt”

Det er nok heller tvilsomt, men morsomt er det likevel. HP har nemlig, selv syv dager etter publiseringen, en annonse på Reddit med tittelen “Den perfekte laptopen…. for alle de nødvendige aspektene i jobben din.”

Det er jo en grunn til at folk bygger hackingtosh maskiner: spare penger på maskinvaren, men samtidig bruke favoritt OS-et. Og tenk om Apple-fansen kunne brukt macOS og spilt alle de nyeste spillene. Det hele forblir en drøm som ikke kan bli realitet, men det er fint at HP drømmer med oss.

Forståelig.
Hvorfor kun stenge tråden og ikke skifte ut bildet? Apple lisensierte ut sine OS sist gang med System 7 på 90-tallet.

Annonse


Adblock test (Why?)


"Den perfekte laptopen", sier HP om Windows-maskinen med macOS - ITavisen.no
Read More

No comments:

Post a Comment

Det finnes allerede spill-PC-er med Palworld-tema. - Gamereactor Norge

Det har nå gått en uke siden Palworld debuterte som Early Access-tittel, og i løpet av den tiden har det oppnådd bemerkelsesverdig suksess ...