Få ting definerer 80-tallet bedre enn Sonys Walkman. Den gjorde det mulig å høre på musikk på farten og gjorde mixtapes til et kulturelt fenomen. Selv om Walkman i stor grad ble pensjoner på 90-tallet - da bærbare CD-spillere Discman tok over - har det blitt brukt av og til, for eksempel i Sony Ericsson-telefoner.
Nå er Walkman tilbake igjen ettersom Sony nå har introdusert den Android 12-baserte Walkman NW-A306. Denne skjønnheten tilbyr 36 timers avspilling i 44,1 kHz FLAC (32 timer med 96 kHz FLAC) og 18 gigabyte lagringsplass, alt pakket i en vekt på 113 gram og en størrelse på 98,4 x 56,5 x 11,8 millimeter. Den har også alle de andre funksjonene man kan forvente, for eksempel Blietooth 5.0, Wi-Wi, NFC-støtte, en 3,6-tommers HD-berøringsskjerm og fysiske knapper for maksimal retrofølelse.
Som du sikker allerede har skjønt blir ikke denne helt billig, og vil trolig koste rundt 4000 på det norske markedet.
Sony gjenoppliver Walkman - - Gamereactor Norge
Read More

No comments:
Post a Comment