I et genialt markedsførings-push har Nothing valgt å implementere Apple iMessage i sin nyeste mobil som vi belønnet med 8,3 av 10, ikke minst takket være utrolig batterilevetid.
Lanseres i beta-utgave – slik fungerer det
Funksjonen gjøres mulig grunnet et samarbeid med Sunbird, en meldingsplattform som sikkert tar hånd om Apple-meldingene og videresender dem til eierne av Nothings nyeste mobil – dette skjer visstnok uten at noe lagres hos dem eller Nothing. Forbedringen rulles ut i USA, EU og andre europeiske land allerede førstkommende fredag 7. november i form av en ny Nothing Chats-app. Vi håper Norge er med på dette, og vi skal teste så snart vi kan.
“Hvis du er phone (2)-eier i et av de utvalgte landene der Nothing Chats er tilgjengelig, kan du laste ned meldingsappen fra Google Play Store. Logg på med ditt eksisterende Apple ID-brukernavn eller opprett en ny konto for å begynne å sende og motta blå bobler.”
“Ingenting lagres”
Nothing Chats sier at appen er bygget på Sunbirds plattform (et amerikansk selskap,) og at lynmeldinger er punkt-til-punkt-krypterte: “det betyr at verken vi eller Sunbird kan få tilgang til meldingene du sender og mottar.” Selskapet påpeker at heller ikke Apple ID lagres.
Sunbird oppbevarer kundens Sunbird-konto-e-post kun så lenge de er aktive. Hvis den ikke er aktiv, slettes/renses denne etter to uker.
Nothing

Nothing phone 2 får Apple iMessage på fredag - ITavisen.no
Read More
No comments:
Post a Comment